Praktische info Interclub
Hieronder vinden jullie de nieuwe afspraken/info/documenten voor het komende interclub seizoen.
Indien er nog onduidelijkheden zouden zijn, aarzel dan zeker niet om één van de interclubleiders te contacteren !!
Algemeen:
- Wanneer er op zaterdag 3 en/of 4 ploegen thuis spelen, zal er 1 of meerdere ploegen vroeger moeten starten (bij 4 ploegen vanaf 11u. Bij 3 ploegen vanaf 12u). Welke ploeg vroeger start, wordt in overleg met IC-leider Matthias beslist.
- De zaterdag-ploeg die vroeger begint, start meteen op 3 of 4 terreinen. Zo kunnen de andere ploegen die op het normale uur (14u) starten elk over 2 terreinen beschikken. De ‘vroege zaterdagploegen’ werken dan de overige wedstrijden af op 1 terrein. de twee ploegen die starten op het normaal uur werken de dag af op 2 pleinen per ploeg.
- Op zondag werken we met verschillende start tijden dus start ieder op zijn/haar normaal start uur.
- De kapiteins wiens ploegen thuis spelen ontvangen vrijdag de planning met de terrein verdeling voor het weekend. Deze planning dient gevolgd te worden door alle ploegen.
- Iedere zaterdag of zondag zullen Matthias, Ilona, Stephan en/of Jan aanwezig zijn op de club. Zij staan in voor de planning en kunnen eventueel de dag zelf wijzigingen doorvoeren indien er zich iets voordoet.
- Alle ploegen die beschikken over hun eigen IC-leider staan zelf in voor het invullen van ELIT. Zij die nog zonder zitten kunnen terecht bij Matthias, Ilona, Stephan en/of Jan.
Afspraken ivm het eten:
- Ploegen dienen zelf niet meer om eten te gaan in de Super GB Carrefour. Dit zal door Fred worden geregeld.
- De voorziene maaltijden voor de thuismatchen kunnen o.a. zijn: stoofvlees, vol au vent, spaghetti, lasagne, kipfilet, kaasschotel, barbecue,...
- De interclubkapiteins van de thuis spelende ploegen geven uiterlijk woensdag vóór de ontmoeting (!) door aan Fred hoeveel personen er blijven eten (spelers + supporters).
- Het eten voor de uitploegen wordt geregeld door Matthias.
- De kapiteins die thuis spelen geven (bij de start van de ontmoeting) door aan de mensen van den toog met hoeveel personen de tegenstander blijft eten. Dit bedrag wordt dan door de uitbaters meteen toegevoegd aan de gemeenschappelijke rekening van de bezoekers.
- Dus de kapiteins dienen geen geld te ontvangen van de tegenstander voor het eten.
- Supporters en bezoekende spelers die mee eten betalen 10€ per persoon.
- Matthias bezorgt tijdig aan alle kapiteins (die op verplaatsing spelen het komende weekend) de contactgegevens van de verantwoordelijke van de te bezoeken club. De ploegkapitein geeft dan aan de tegenpartij tijdig door met hoeveel jullie daar blijven eten.
Interclubleiders (bestuur):
- Ilona Van Raemdonck (0474/43.86.51)
- Matthias Lyssens (0479/25.70.34)
- Stephan Kegels (0473/32.44.67)
- Jan De Laet (0490/11.69.90)
Interclubleiders (ploegen):
- Freddy Lyssens
- François De Volder
- Danny Hamerlick
- Kristel Poels
- Peggy Van Den Broeck
- Jael De Neve
- Ellen De Rudder
Info over de ploegen en wedstrijden:
- SOKS-ploegen (Tennis)
- SOKS-ploegen (Padel)
- PDF met al de poule wedstrijden
Nuttige documenten:
- Checklist Interclubkapitein en Interclubleider
- Draaiboek Interclub
- Gewestelijke Richtlijnen Interclub 2022
- Tennis Reglement Interclub Volwassenen 2022
- Tennis Reglement Interclub Jeugd 2022
- Padel Reglement Interclub Volwassenen 2022
Website ELIT:
- http://elit.tennisvlaanderen.be:7778/forms/frmservlet (of via het bestand "elit.jnlp" dat is terug te vinden op de pagina van Tennis Vlaanderen)